Ofit kontakt: +372 5569 6927

Oleme oma töös puutunud kokku mitmete olukordadega, kus sõna “kontoritreening” kõlab ettevõtte juhtide jaoks ebavajalikult. Tavaliselt leiavad inimesed, et füüsiline töö, kaugemale pandud printer või seinale kleebitud plakatid teevad kontoritreeneri töö ära.

Harjutustega plakatid on ilmselt seinal igas ettevõttes. Milles siis asi? Turunduses õpetatakse nähtust nimega “bänneripimedus”, mis kirjeldab olukorda, kus reklaami on nii palju, et inimene ei märka enam neid. Sama juhtub ka seinal oleva plakatiga. Esimesed paar korda (sõltuvalt

November on Tervise Arengu Instituudi tervisekalendris kontoritreeningu kuu. Meie oleme selle kuu tõelised fännid!

Kontoritrenn on miski, mida pole Eestis just pikalt harrastatud. Sellele vaatamata on regulaarne liigutamine töö ajal ülimalt oluline nii töötajale kui tööandjale. Kui Sinu ettevõte pole jõudnud veel meid külla kutsuda, siis kontoritreeningu kuu annab selleks suurepärase põhjuse.

Kontoritreeningust on kirjutanud ka Terviseinfo lehekülg.

Seoses kontoritreeningu kuuga andsime intervjuu ka Tervise Arengu Instituudile, mis





Meie armastatud tööfüsioterapeut ja MTÜ Füsioteraapia eestvedaja Liina Pääbo vastab sagedastele küsimustele kontoritreeningu, liikumise ja ettevõtte kohta.

Mis juhtub, kui töötaja istub terve päeva ning tõuseb vaid wc-sse minekuks või kohvi toomiseks?

Iseenesest ei ole istumises mitte midagi halba, see on meie jaoks loomulik ja tegelikult ka mugav asend. Küll aga on tuleks mõtlema hakata siis, kui istumisaega koguneb päevas nii palju, et midagi muud sinna sisse ei mahugi. Olen koolitustel lasknud praeguseks



Septembris täitus Ofitil esimene eluaasta, mis pani meid sellele kirevale aastale tagasi vaatama. Siin on mõned huvitavad faktid, mis välja noppisime.

  • Meie kõige pikaajalisem klient (ühtlasi meie kõige esimene klient): International School of Estonia. 
  • Kõige suurem ettevõte: UPM (võimlesime nelja päevaga läbi 250 töötajat). 
  • Kõige mehisem (regulaarne) kliendikollektiiv: Ekspress Digital. 
  • Kõige naiselikum (regulaarne) kliendikollektiiv: Velmard. 
  • Kõige tihedamalt külastatud konverentside korraldaja: Pärnu Konverentsid. 
  • Meie kõige suurema töökoormusega treener: Kristel Tamm (Kuigi kõik meie treenerid on ülimalt töökad, teeb Kristel lisaks